Regulamin Behappy24.pl

Niniejszy Regulamin został opracowany w trosce o Państwa komfort oraz w celu zapewnienia najwyższych standardów świadczonych usług, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Naszym priorytetem jest stworzenie bezpiecznego, komfortowego i profesjonalnego środowiska, które wspiera Państwa zdrowie psychiczne i emocjonalne. Aby nasza współpraca przebiegała sprawnie i efektywnie, uprzejmie prosimy o zapoznanie się z treścią Regulaminu.

Warunkiem skorzystania z oferowanych usług i/lub dokonania zakupu produktów dostępnych w sklepie internetowym, jest akceptacja niniejszego Regulaminu. Akceptując jego postanowienia, Klient/Pacjent zobowiązuje się do ich przestrzegania. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, jednak konieczna do złożenia zamówienia, jego opłacenia oraz skorzystania z oferowanych usług i/lub produktów.

Celem Regulaminu jest zapewnienie przejrzystości w zakresie m.in. zasad zakupu, płatności oraz procedur reklamacji i zwrotów, aby zagwarantować najwyższą jakość obsługi Klienta/Pacjenta.

Pamiętaj także, że odpowiadasz za podanie prawidłowych danych podczas składania zamówienia, w szczególności poprawnych numerów telefonu oraz adresów e-mail. W przypadku rezerwacji sesji lub składania zamówienia dla innej osoby, to na Tobie spoczywa odpowiedzialność za przekazanie informacji osobie, dla której dokonujesz zamówienia. W związku z tym nie ponosimy odpowiedzialności za brak realizacji usługi lub dostarczenie zamówienia, jeśli wynika to z błędnie podanych danych lub braku przekazania informacji przez Ciebie.

Nie jesteśmy podmiotem, który prowadzi działalności leczniczą, dlatego:

  1. Nasi Specjaliści nie udzielają świadczeń zdrowotnych, ani nie prowadzą działalności leczniczej.
  2. Usługi oferowane przez Specjalistów nie mają na celu zastąpienia ani nie mogą być alternatywą dla porady medycznej, diagnozy lub programu leczenia jakichkolwiek dolegliwości.
  3. Klient/Pacjent powinien zawsze zasięgnąć porady odpowiednio wykwalifikowanego pracownika służby zdrowia w celu diagnozy, leczenia oraz uzyskania informacji, jakie formy leczenia i jakie leki są dla niego odpowiednie. Świadczenie Usług przez Specjalistów w żadnym wypadku nie zastępuje leczenia szpitalnego ani konsultacji medycznych. Korzystanie z Usług nie zwalnia Klienta/Pacjenta z obowiązku podejmowania decyzji dotyczących swojego zdrowia na podstawie porady i diagnozy udzielonej przez wykwalifikowanego specjalistę.

Ważne: Usługi są świadczone bezpośrednio przez Specjalistów, dlatego nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wynikające z ich realizacji. Nasza odpowiedzialność jest w tym zakresie wyłączona.

1. DEFINICJE POJĘĆ

Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:

  1. Użytkownik/Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba fizyczna nieposiadająca pełnej zdolności do czynności prawnych, działająca przez przedstawiciela ustawowego lub opiekuna faktycznego w zakresie określonym przez przepisy prawa, która korzysta z usług lub produktów oferowanych w ramach strony internetowej dostępnej pod adresem: https://behappy24.pl/.
  2. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zamówienia w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 22 z indeksem 1 Kodeksu cywilnego).
  3. Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, który dokonuje zamówienia w ramach prowadzonej działalności zawodowej (zwany dalej Przedsiębiorcą uprzywilejowanym) – osoba fizyczna dokonująca zamówienia w zakresie związanym z jej działalnością gospodarczą, gdy z charakteru zamówionej usługi wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  4. Klient/Pacjent – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba fizyczna będąca osobą małoletnią – jeżeli nie ukończyła 16 roku życia wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, gdy ukończyła 16 rok życia, a nie osiągnęła jeszcze pełnoletności wymagana jest zgoda tej osoby oraz jej przedstawiciela ustawowego, uczestnicząca lub zamierzająca uczestniczyć w:
  1. wizycie w stacjonarnym gabinecie,
  2. wideokonsultacji na platformie internetowej.
  1. Usługodawca – BEHAPPY24 sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Władysława Łokietka 5/2, 70-254 Szczecin, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000825743, NIP: 9542812012, REGON: 385399877, odpowiadająca za udostępnienie strony internetowej, za pośrednictwem której Klient/Pacjent może dokonać zamówienia usługi u wybranego Specjalisty i/lub dokonać zakupu produktów dostępnych na stronie internetowej lub zapisu na webinar odbywający się w czasie rzeczywistym lub szkolenie.
  2. Strona internetowa – strona dostępna pod adresem: https://behappy24.pl/ za pośrednictwem której, Klient/Pacjent dokonuje wyboru Specjalisty i u którego bezpośrednio zamawia usługę.  Za pośrednictwem strony Użytkownik może dokonać zakupu produktów lub zapisać na się na webinar lub/i szkolenie.
  3. Specjalista – psycholog, psychoterapeuta, seksuolog, dietetyk, psychodietetyk, świadczący bezpośrednio na rzecz Klienta/Pacjenta specjalistyczne usługi związane z zakresem wykonywanego zawodu.
  4. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta/Pacjenta składane za pomocą udostępnionej na stronie internetowej ścieżki składania zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy o świadczenie usług z wybranym Specjalistą lub dokonania zakupu produktów dostępnych w sklepie internetowym lub dokonania zapisu na webinar lub/i szkolenie.
  5. Ścieżki składania zamówienia:
  1. przez stronę internetową: https://behappy24.pl/ za pomocą formularza e-rezerwacji przypisanego do wybranego Specjalisty;
  2. przez korespondencję elektroniczną (e-mail) lub formularz kontaktowy online – wiadomość e-mail wysłana przez Klienta/Pacjenta na adres skrzynki elektronicznej wybranego Specjalisty lub przez formularz kontaktowy dostępny na stronie: https://behappy24.pl/kontakt/;
  3. przez kontakt telefoniczny pod numerem telefonu wskazany przy wybranym Specjaliście;
  4. przez stronę internetową: https://behappy24.pl/sklep/ za pomocą formularza zamówienia dostępnego w sklepie internetowym po wyborze produktów;
  5. przez stronę internetową: https://behappy24.pl/ za pomocą formularza zapisu na webinar lub/i szkolenie.
  1. Treści cyfrowe – treści cyfrowe, które nie są dostarczane na nośniku materialnym, polegają̨ natomiast na pojedynczej dostawie określonego fragmentu lub fragmentów treści cyfrowych za pośrednictwem linku do pobrania wysyłanego Klientowi (e-book, nagranie wideo).
  2. Produkt cyfrowy – produkty zawierające treści cyfrowe (m.in. e-booki, nagrania wideo), prezentowane w ramach sklepu, będące przedmiotem umowy o dostarczanie treści cyfrowych.
  3. Produkt fizyczny – produkty fizyczne, które są prezentowane w ramach e-sklepu, przeznaczone do sprzedaży.
  4. Webinar/Szkolenie – wydarzenie online lub wydarzenie na żywo, które umożliwia osobom uczestniczącym w czasie rzeczywistym wzięcia udziału w spotkaniach o tematyce wpisującej się w działalność Usługodawcy.
  5. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem/Pacjentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość z uwzględnieniem wybranej przez Klienta/Pacjenta ścieżki składania zamówienia, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  6. Umowa o świadczenie usług – umowa o świadczenie usług zawarta pomiędzy Klientem/Pacjentem a wybranym Specjalistą lub w przypadku przeprowadzania webinaru/szkolenia umowa zawarta pomiędzy Klientem a Usługodawcą.
  7. Usługa – usługa będąca przedmiotem umowy o świadczenie usług zawarta pomiędzy Klientem/Pacjentem a wybranym Specjalistą. Usługami są w szczególności:
  1. wsparcie psychologiczne online,
  2. terapia indywidualna i dla par.
  1. Umowa o dostarczanie treści cyfrowych – umowa związana z dostarczaniem produktu cyfrowego zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem za pośrednictwem serwisu internetowego sklepu.
  2. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży produktu fizycznego zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem za pośrednictwem serwisu internetowego sklepu.
  3. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. 2025, poz. 1071 t. j. z późn. zm.).
  4. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2024, poz. 1796  t. j. z późn. zm.).
  5. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2024, poz. 1513 t. j. z późn. zm.).
  6. Ustawa Prawo komunikacji elektronicznej – ustawa z dnia 12 lipca 2024 roku Prawo komunikacji elektronicznej (Dz. U. 2024, poz. 1221 z późn. zm.).
  7. Regulamin – niniejszy regulamin wraz ze wszystkimi dokumentami stanowiącymi jego integralną część, w tym w szczególności „Polityką Prywatności”.

2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

a) Usługi

  1. Regulamin określa rodzaj i zakres usług świadczonych przez Specjalistów, warunki ich świadczenia oraz zasady zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie tych usług, jak również tryb postępowania w przypadku niezgodności usługi z umową, procedurę reklamacyjną oraz odstąpienia od umowy. Z tym zastrzeżeniem, że Usługodawca zapewnia Specjalistom infrastrukturę do zamawiania usług i ich realizacji, a każdy ze Specjalistów we własnym zakresie świadczy usługi na rzecz Klienta/Pacjenta i ponosi w tym zakresie pełną odpowiedzialność.
  2. Warunkiem skorzystania z usług jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Klient/Pacjent wyraża zgodę na wszystkie jego postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna w celu złożenia zamówienia i finalizacji złożonego zamówienia poprzez dokonanie zapłaty.
  3. Usługodawca udostępnia Użytkownikowi, Klientowi/Pacjentowi niniejszy Regulamin nieodpłatnie przed rozpoczęciem korzystania z Usługi, a w szczególności przed procesem składania zamówienia. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez jego wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony internetowej: https://behappy24.pl/.
  4. Zamówienie Usługi za pośrednictwem narzędzi dostępnych na stronie internetowej do automatyzacji procesów składania zamówienia odbywa się 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, co nie wyklucza możliwości czasowego ich wyłączenia z przyczyn technicznych.
  5. Zamówienie Usługi za pośrednictwem wiadomości mailowej lub przez formularz kontaktowy online, odbywa się 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, co nie wyklucza możliwości czasowego ich wyłączenia z przyczyn technicznych.
  6. Zamówienie Usługi w związku z kontaktem telefonicznym, odbywa się 5 dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku w godzinach od … do … przez cały rok, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, co nie wyklucza możliwości czasowego ich wyłączenia z przyczyn technicznych.

b) Produkty

  1. Sklep internetowy dostępny pod adresem: https://behappy24.pl/sklep/ prowadzony jest przez Usługodawcę.
  2. Informacje o Produktach wskazane na stronie internetowej, a w szczególności ich opisy oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  3. Zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz warunki dokonywania w jego ramach zakupów określa niniejszy Regulamin.
  4. Sprzedaż za pośrednictwem Sklepu odbywa się 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, co nie wyklucza możliwości czasowego wyłączenia sprzedaży z przyczyn technicznych.
  5. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
  1. warunki i zasady składania Zamówień w ramach Sklepu, a także zasady realizacji zamówienia,
  2. zasady zawierania Umowy o dostarczanie treści cyfrowych lub Umowy sprzedaży, której przedmiotem jest odpowiednio określony Produkt cyfrowy lub Produkt fizyczny,
  3. procedurę związaną z postępowaniem w przypadku wystąpienia niezgodności produktu z umową, a także procedurę reklamacyjną i odstąpienia od umowy (Konsument i Przedsiębiorca uprzywilejowany),
  4. zasady weryfikacji opinii Klientów i prezentowania ich na stronie internetowej.

c) Kontakt z Usługodawcą:

  1. Z Usługodawcą można kontaktować się:
  1. stacjonarnie pod adresem do doręczeń: ul. Władysława Łokietka 5/2, 70-254 Szczecin;
  2. telefonicznie: (+48) 572 572 574 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00;
  3. przez komunikator WhatsApp: (+48) 572 572 574 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00;
  4. pod adresem e-mail: biuro@behappy24.pl .
  1. Z wybranym Specjalistą można kontaktować się:
  1. pod adresem e-mail wskazanym przy konkretnym Specjaliście,
  2. pod adresem korespondencyjnym wskazanym przez Specjalistę,
  3. pod numerem telefonu wskazanym przy konkretnym Specjaliście.

3. TECHNICZNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE STRONY INTERNETOWEJ

    1. Korzystanie ze strony internetowej możliwe jest pod warunkiem spełnienia po stronie Użytkownika, Klienta/Pacjenta następujących wymagań technicznych:
  1. posiadania urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci Internet, wyposażonego w sprawny system operacyjny, np. Windows, Android, iOS;
  2. zainstalowania na urządzeniu, o którym mowa w pkt a) powyżej najnowszej, aktualnej wersji przeglądarki internetowej zapewniającej dostęp do zasobów sieci Internet, takiej jak: Internet Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome lub innej kompatybilnej, obsługującej pliki cookies oraz
  3. posiadania aktywnego konta poczty e-mail oraz/lub numeru telefonu.
  1. W przypadku usługi wizyty online, oprócz wymagań określonych w ust. 1, konieczne będzie wyposażenie urządzenia do odbioru wideorozmowy w mikrofon, wbudowany głośnik lub słuchawki oraz kamerę internetową.
  2. Obowiązkiem Klienta/Pacjenta przed skorzystaniem z usługi wideorozmowy jest sprawdzenie czy posiadany przez niego sprzęt spełnia wymogi techniczne określone w niniejszym Regulaminie. W razie wątpliwości co do technicznych możliwości korzystania z usługi przez Klienta/Pacjenta, może on zwrócić się do Specjalisty o udzielenie wskazówek i wyjaśnienie wątpliwości.
  3. Problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące na sprzęcie komputerowym lub innym, z którego korzysta Klient/Pacjent (firewalle – blokady, programy antywirusowe i inne), mogą ograniczyć lub uniemożliwić Klientowi/Pacjentowi dostęp do usług wideorozmowy.
  4. Ze względu na niezależne od Specjalisty właściwości sieci Internet oraz sprzętu komputerowego i innych, Usługodawca nie gwarantuje nieprzerwanego i niezakłóconego dostępu do usługi wideorozmowy.
  5. Klient może składać zamówienie na poszczególne Produkty cyfrowe pod warunkiem posiadania programów spełniających wymagania techniczne pozwalające na pobranie e-booków (pliki doc, docx, pdf) lub nagrań wideo w dedykowanych programach do odtworzenia takich nagrań, zgodnie z opisanymi parametrami.
  6. Usługodawca informuje, że problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące na sprzęcie komputerowym lub innym urządzeniu, z którego korzysta Klient (firewalle – blokady, programy antywirusowe i inne), mogą ograniczyć lub uniemożliwić Klientowi dostęp do Produktu cyfrowego.
  7. Ze względu na niezależne od Usługodawcy właściwości sieci Internet oraz sprzętu komputerowego lub innego urządzenia, Sprzedawca nie gwarantuje nieprzerwanego i niezakłóconego dostępu do Produktu cyfrowego.

4. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

4.1. Rezerwacja usługi poprzez stronę internetową

  1. W celu zamówienia Usługi należy wejść na stronę internetową: https://behappy24.pl/,  a następnie wybrać bezpośrednio zakładkę z podstroną „Specjalista”, gdzie znajduje się formularz e-rezerwacji wizyty lub przejść do innych podstron, do tych sekcji, gdzie znajduje się przycisk „Umów wizytę”, po kliknięciu w ten przycisk następuje przekierowanie do podstrony z formularzem e-rezerwacji wizyt oraz należy dokonać:
    a) wyboru kategorii usług i przejść do wybranej Usługi,

b) po wybraniu Usługi, potwierdzić wybór przez kliknięcie w przycisk „Umów wizytę”,
c) następnie kliknąć w przycisk „Umów wizytę” i dokonać wyboru dostępnego specjalisty znajdujące się na liście specjalistów, potwierdzić wybór przez kliknięcie w przycisk „Kontynuuj”,

d) w dalszym kroku wybrać z dostępnego kalendarza miesiąc, dzień i godzinę, potwierdzić wybór przez kliknięcie w przycisk „Kontynuuj”,

e) jeżeli dokonywany jest wybór więcej niż jednej wizyty, wtedy istnieje możliwość umówienia powtarzających się wizyt, należy wówczas postępować zgodnie z wyświetlającymi się komunikatami,

f) uzupełnić dane: imię i nazwisko, e-mail, telefon, na tym etapie, należy również zapoznać się i zaakceptować Regulamin oraz Politykę Prywatności, odznaczyć obowiązkowe checkboxy zgody, potwierdzić wskazane dane i zgody przez kliknięcie w przycisk „Kontynuuj”,

g) po przejściu do „Płatność i podsumowanie”, należy dokonać wyboru metody płatności i w tym zakresie uzupełnić wymagane dane, potwierdzić wybór przez kliknięcie w przycisk „Kontynuuj”. W zależności od wybranego sposobu płatności, zostaną wyświetlone dalsze komunikaty łącznie z ostatecznym potwierdzeniem zamówionej usługi, a także Klient/Pacjent otrzyma na e-mail wiadomość, że jego wizyta oczekuje na akceptację i po jej zaakceptowaniu zostanie wysłana wiadomość z dalszymi szczegółami.

  1. Klient/Pacjent po przejściu ścieżki składania zamówienia, aż do kroku wskazanego w ust. 1 lit. g i jego finalizacji poprzez ostateczne potwierdzenie zamówionej usługi ma świadomość, że zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej zapłaty.
  2. Wysłanie przez Klienta/Pacjenta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Specjalistą Umowy o świadczenie usług, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
  3. Po dokonaniu płatności w formie przelewu elektronicznego, kiedy środki pieniężne wpłyną na konto Usługodawcy, Klient/Pacjent otrzymuje e-mail z potwierdzeniem wizyty.
  4. Jeżeli Klient/Pacjent po otrzymaniu e-maila z potwierdzeniem wizyty (ust. 4) uzna, że nie chce w niej uczestniczyć ma możliwość jej odwołania poprzez wysłanie e-maila zwrotnego z taką informacją lub telefonicznie, z zastrzeżeniem ust. 7. W przypadku sesji (kolejne wizyty, sesje regularne) Klient/Pacjent może ustalić sposób poinformowania o odwołaniu wizyty bezpośrednio ze specjalistą (np. ustalenia zawarte w kontrakcie terapeutycznym).
  5. W przypadku, o którym mowa w ust. 5, gdy Klient/Pacjent dokonał zapłaty w drodze przelewu elektronicznego, Usługodawca zwraca mu środki pieniężne w ciągu 7 dni roboczych na jego rachunek bankowy.
  6. Jeżeli Klient/Pacjent nie odwoła wizyty 24 godziny przed umówionym terminem wizyty (w przypadku terminów poniedziałkowych – w poprzedzającą sobotę do godz.16:00, zaś w przypadku terminów następujących po dniu świątecznym – w ostatni poprzedzający je dzień roboczy do godziny 21:00) i nie przyjdzie na umówioną wizytę, to wpłacona kwota w drodze przelewu elektronicznego – nie podlega zwrotowi.
  7. W sytuacji, o której mowa w ust. 7 Klient/Pacjent może opcjonalnie wybrać zmianę terminu wizyty. Zmiana terminu wizyty może nastąpić tylko jeden raz. Jeżeli Klient/Pacjent dokona zmiany terminu wizyty i następnie nie przyjdzie na umówioną wizytę, wówczas odpowiednie zastosowanie w zakresie konsekwencji takiego zachowania znajdą postanowienia z ust. 7.
  8. Osoba zamawiająca wizytę odpowiada za wskazanie nieprawidłowych danych uniemożliwiających realizację zamówienia, w szczególności błędy w numerze telefonu, adresie e-mail, a w razie zamawiania wizyt przez osoby trzecie, a nie przez bezpośrednich Klientów/Pacjentów, za brak przekazania informacji Klientowi/Pacjentowi o zamówionej dla niego Usłudze. W tym zakresie Usługodawca/Specjalista nie będzie ponosił odpowiedzialności, gdy w wyniku niewyjaśnienia tych okoliczności, finalnie nie dojdzie do realizacji Usługi.

4.2. Rezerwacja usługi w związku z kontaktem telefonicznym

  1. W celu rezerwacji Usługi za pośrednictwem kontaktu telefonicznego, należy wybrać numer telefonu, który został wskazany przy konkretnym Specjaliście.
  2. Jeżeli po przeprowadzeniu rozmowy telefonicznej, Klient/Pacjent zdecyduje się na realizację dalszych odpłatnych Usług, wtedy umawiana jest wizyta stacjonarna/wizyta online lub z wykorzystaniem e-kalendarza wybranego Specjalisty dostępnego na stronie internetowej: https://behappy24.pl/.

4.3. Rezerwacja usługi za pomocą korespondencji elektronicznej (e-mail)/formularza kontaktowego online

  1. W celu rezerwacji Usługi za pomocą korespondencji elektronicznej, należy wybrać adres e-mail, który został wskazany przy konkretnym Specjaliście lub skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej: https://behappy24.pl/kontakt/, a następnie na wybrany adres wysłać wiadomość mailową.
  2. Klient/Pacjent otrzyma odpowiedź zwrotną w ciągu 24 godzin w tygodniu roboczym (od poniedziałku do piątku). Jeżeli po wymianie wiadomości, Klient/Pacjent zdecyduje się na realizację dalszych odpłatnych Usług, wtedy umawiana jest wizyta stacjonarna/wizyta online lub z wykorzystaniem e-kalendarza wybranego Specjalisty dostępnego na stronie internetowej: https://behappy24.pl/.

4.4. Sklep internetowy

  1. W celu zamówienia Produktu za pośrednictwem Sklepu należy wejść na stronę internetową: https://behappy24.pl/sklep/, a następnie dokonać wyboru Produktu/Produktów, podejmując kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach Sklepu.
  2. Wybór przez Klienta zamawianych Produktów (w tym ich rodzaju oraz liczby lub koloru) dokonywany jest poprzez dodanie poszczególnych Produktów do koszyka.
  3. Szczegółowe opisy Produktów dostępne są po przejściu na stronę konkretnego Produktu. Powyższe rozwiązanie ma ułatwić Klientowi wybór Produktu.
  4. Celem złożenia Zamówienia na stronie internetowej, konieczne jest podanie przez Klienta następujących danych:
  1. imię i nazwisko,
  2. nazwa firmy (opcjonalnie),
  3. kraj/region,
  4. ulica,
  5. kod pocztowy,
  6. miasto,
  7. numer telefonu,
  8. adres e-mail,
  9. uwagi do zamówienia (opcjonalnie).
  1. Następnie należy dokonać wyboru sposobu dostawy (dot. produktów fizycznych) – zgodnie z wyświetlanymi informacjami lub/i metody płatności.
  2. W dalszej kolejności, należy zaakceptować Regulamin, Politykę Prywatności oraz odznaczyć okienka wymagane oraz ewentualnie opcjonalne, a następnie po zweryfikowaniu zgodności zamówienia, kliknąć przycisk „Kupuję i płacę”.
  3. Podsumowanie Zamówienia, o którym mowa w ust. 6 zawiera w szczególności następujące informacje:
  1. przedmiot Umowy o dostarczanie treści cyfrowych lub Umowy sprzedaży – nazwę Produktu/-ów,
  2. wybrany sposób dostawy wraz z określeniem kosztów przesyłki,
  3. jednostkową i łączną cenę za zamówione Produkty.
  1. Klient, dokonując kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę” ma świadomość, że zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Usługodawcy zapłaty za Produkt/Produkty.
  2. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Usługodawcą Umowy o dostarczanie treści cyfrowych lub Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
  3. Po złożeniu Zamówienia i dokonaniu płatności, Klient otrzyma na wskazany przez niego adres e-mail, informację zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
  4. Umowa o dostarczanie treści cyfrowych jest zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta informacji, o której mowa w ust. 8. Po dokonaniu płatności Klient otrzymuje na wskazany przez niego adres e-mail informację o zakończeniu realizacji Zamówienia wraz z dostępem do zakupionego Produktu cyfrowego (link do pobrania zakupionego Produktu/Produktów).
  5. Umowę Sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości, o której mowa w ust. 8 powyżej.
  6. Termin realizacji zamówienia:
  1. Realizacja Zamówienia Produktu cyfrowego następuje w dniu dokonania płatności przez Klienta i otrzymania maila potwierdzającego zakończenie realizacji Zamówienia.
  2. Realizacja Zamówienia Produktu fizycznego następuje w terminie 14 dni roboczych poczynając od dnia dokonania płatności przez Klienta i otrzymania maila potwierdzającego zakończenie realizacji Zamówienia.
  1. Usługodawca ma prawo pozbawić Klienta prawa do składania Zamówień ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku istotnego naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, w szczególności w przypadku, gdy Klient podczas składania Zamówienia podał dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub naruszające prawa osób trzecich, korzysta ze Sklepu internetowego w sposób niezgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet, korzysta ze Sklepu internetowego w sposób uciążliwy dla innych Klientów oraz dla Usługodawcy, udostępniania Produkty osobom trzecim.

4.5. Webinar lub szkolenie

  1. Termin realizacji zamówienia Usługi w postaci webinaru lub szkolenia, następuje w terminie określonym jako dzień ich przeprowadzenia.
  2. Usługodawca może odwołać webinar lub szkolenie na co najmniej 7 dni przed datą jego rozpoczęcia, jeżeli nie dojdzie do zebrania określonej w opisie wydarzenia grupy Klientów.
  3. Usługodawca może odwołać lub zmienić termin webinaru lub szkolenia ze względu na wystąpienie przyczyn niezależnych od Usługodawcy, w szczególności choroby osoby prowadzącej, awarii sieci, problemów technicznych lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających prawidłową realizację wydarzenia.
  4. W przypadkach wymienionych w ust. 2 lub 3, Uczestnikowi przysługuje prawo do zwrotu opłaty wniesionej za wydarzenie albo rezerwacja uczestnictwa w tym samym wydarzeniu w innym terminie, o ile taka rezerwacja jest możliwa, w tym zakresie Usługodawca ustala te kwestie bezpośrednio z Klientem.
  5. Jeżeli Klient chce zrezygnować z uczestnictwa w webinarze lub szkoleniu ma obowiązek poinformować o tym Usługobiorcę, nie później niż do 7 dni roboczych przed datą rozpoczęcia wydarzenia.
  6. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w wydarzeniu na mniej niż 7 dni roboczych przed datą rozpoczęcia wydarzenia, wniesiona przez Klienta opłata przepada.
  7. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z uczestnictwa w webinarze, szkoleniu dla oceny terminu rezygnacji, liczy się data wpływu oświadczenia do Usługodawcy.
  8. Jeżeli zgłoszony Klient nie może pojawić się na webinarze lub szkoleniu, a chce, aby w jego miejsce udział w szkoleniu wzięła inna osoba, należy poinformować o tym Usługodawcę e-mailowo najpóźniej na godzinę przed rozpoczęciem szkolenia, wskazując w jego treści na imię i nazwisko tej osoby, która ma zastąpić pierwotnie zgłoszonego Klienta.
  9. Nagrywanie webinaru lub szkolenia przez Klienta w jakiejkolwiek formie jest zabronione, chyba że zgoda na nagrywanie została zawarta wprost w opisie Usługi lub udzielona przez Usługodawcę w formie pisemnej.
  10. Osoba zamawiająca Usługę odpowiada za wskazanie nieprawidłowych danych uniemożliwiających realizację zamówienia, w szczególności błędy w numerze telefonu, adresie e-mail, a w razie zamawiania Usług przez osoby trzecie, a nie przez bezpośrednich Klientów, za brak przekazania informacji Klientowi o zamówionej dla niego Usłudze. W tym zakresie Usługodawca nie będzie ponosił odpowiedzialności, gdy w wyniku niewyjaśnienia tych okoliczności, finalnie nie dojdzie do realizacji Usługi.

5. CENA I FORMY PŁATNOŚCI

  1. Za realizację Usług objętych przedmiotem zawartej pomiędzy Specjalistą a Klientem/Pacjentem umowy o świadczenie usług, pobierana jest opłata, której wysokość została określona w procesie składania zamówienia Usługi na etapie wyboru rodzaju usługi. Ceny określone są w kwotach brutto.
  2. Klient/Pacjent dokonuje płatności za zamówione Usługi z wykorzystaniem metod płatności gwarantowanych w ramach systemu Przelewy24 w trakcie zamawiania Usługi. Regulamin e-płatności realizowany jest przez pośrednika płatności internetowych i dostępny jest pod adresem: https://ekspres.przelewy24.pl/info/regulamin . Dokonanie płatności w sposób wskazany powyżej stanowi podstawę do realizacji wybranej Usługi na rzecz Klienta/Pacjenta.
  3. Specjalista zastrzega sobie prawo do zmiany cen Usług prezentowanych na stronie internetowej, wycofywania oraz wprowadzania nowych Usług, przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian, o których mowa powyżej. Obniżenie ceny następuje przy uwzględnieniu obowiązujących Specjalistę przepisów prawa i będzie komunikowane w sposób w nich zastrzeżony.
  4. Klient może dokonać wyboru formy płatności za zamówione produkty dostępne w sklepie internetowym z wykorzystaniem metod płatności gwarantowanych w ramach systemu Przelewy24 . Przesłanie zamówionego produktu nastąpi po otrzymaniu przelewu. Regulamin e-płatności realizowany przez pośrednika płatności internetowych, dostępny jest pod adresem: https://ekspres.przelewy24.pl/info/regulamin .
  5. W przypadku webinarów i szkoleń, cena i forma płatności określone są przy opisie takiego wydarzenia.
  6. Obniżenie ceny następuje przy uwzględnieniu obowiązujących Usługodawcę regulacji prawnych i będzie komunikowane w sposób w nich zastrzeżony, w szczególności:
  1. W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny Produktu obok informacji o obniżonej cenie uwidacznia się również informację o najniższej cenie tego Produktu, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
  2. Jeżeli dany Produkt jest oferowany do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie uwidacznia się również informację o najniższej cenie tego Produktu, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
  1. Do Zamówienia wystawiana jest faktura w wersji elektronicznej.

6. KOSZTY I TERMIN DOSTAWY PRZY PRODUKTACH FIZYCZNYCH

  1. Dostawa produktów odbywa się na obszarze Polski, natomiast przesyłki międzynarodowe są realizowane wyłącznie na obszarze Unii Europejskiej.
  2. Koszty oraz przewidywany termin dostawy podane są do wiadomości Klienta przed wysłaniem przez niego Zamówienia.
  3. Usługodawca realizuje wysyłkę zamówionych przez Klienta produktów za pośrednictwem dostawcy Inpost.
  4. Metody dostawy, czas wysyłki produktów, wysokość kosztów wysyłki, dostępne są na stronie internetowej Usługodawcy.7. PRAWA I OBOWIĄZKI KLIENTA/PACJENTA
  1. Usługi na rzecz Klientów/Pacjentów są świadczone przez Specjalistów posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone w odrębnych przepisach.
  2. Usługi są świadczone z należytą starannością, w warunkach odpowiadających obowiązującym w tym zakresie wymaganiom.
  3.     Klienci/Pacjenci będący w relacji terapeutycznej ze Specjalistami zobowiązani są do przestrzegania niniejszego Regulaminu i ustalonego kontraktu terapeutycznego. Kontrakt terapeutyczny zawierany jest bezpośrednio ze Specjalistą, a jego zasady mogą nieznacznie modyfikować niniejszy Regulamin.
  4. Klient/Pacjent ma prawo do informacji m.in. o swoim stanie zdrowia i przebiegu spotkań, w sposób dla niego zrozumiały. Udzielanie informacji o usługach świadczonych na rzecz Klienta/Pacjenta innym osobom, może nastąpić tylko za jego zgodą lub w innych przypadkach określonych przepisami prawa.
  5.     Klient/Pacjent ma prawo uczestniczyć w świadomym podejmowaniu podstawowych decyzji dotyczących jego zdrowia na warunkach określonych w kontrakcie terapeutycznym.
  6. Świadcząc usługi na rzecz Klientów/Pacjentów, Specjaliści kierują się zasadami etyki zawodowej określonymi przez właściwe akty prawne, kodeksy dot. wykonywania określonego zawodu.
  7. Klient/Pacjent, którego prawa zostały naruszone w trakcie korzystania z usług ma prawo do złożenia ustnej lub pisemnej skargi.
  8. W przypadku nieprzestrzegania przez Klienta/Pacjenta postanowień niniejszego Regulaminu, może mu zostać odmówione świadczenie usług, z wyjątkiem sytuacji np. zagrażających jego życiu i zdrowiu.
  9. Dokumentacja psychologiczna/psychoterapeutyczna jest sporządzana według obowiązujących zasad prawnych, przechowywana z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, poufna i chroniona przed dostępem osób postronnych.
  10. W szczególnych sytuacjach zagrożenia zdrowia lub życia ludzkiego oraz innych sytuacjach, w których Specjalista jest prawnie do tego zobowiązany, dane osobowe Klienta/Pacjenta mogą zostać ujawnione właściwym organom i podmiotom na mocy przepisów wynikających z Ustawy o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów oraz Kodeksu karnego, czy też na podstawie innych odpowiednich regulacji prawnych.
  11. W stanach zagrożenia zdrowia i życia Klienta/Pacjenta lub innych osób, Specjalista ma prawo wezwać służby ratunkowe lub inne.

8. NIEZGODNOŚĆ USŁUG Z UMOWĄ

  1. Jeżeli Usługa jest niezgodna z umową, Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może żądać doprowadzenia do jej zgodności z umową. W załączeniu znajduje się wzór formularza, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może skorzystać w tym zakresie (załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu).
  2. Specjalista może odmówić doprowadzenia Usługi do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności Usługi z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Specjalisty. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Specjalisty uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Usługi z umową oraz wartość Usługi zgodnej z umową.
  3. Specjalista doprowadza Usługę do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której Specjalista został poinformowany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę uprzywilejowanego o braku zgodności z umową i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanego, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia Usługi do zgodności z umową ponosi Specjalista.
  4. W przypadku niezgodności Usługi z umową, Konsumentowi lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanemu przysługuje także prawo do złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
  1. doprowadzenie do zgodności Usługi z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
  2. Specjalista nie doprowadził Usługi do zgodności z umową;
  3. brak zgodności Usługi z umową występuje nadal, mimo że Specjalista próbował doprowadzić Usługę do zgodności z umową;
  4. brak zgodności Usługi z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z żądania doprowadzenia Usługi do zgodności z umową;
  5. z oświadczenia Specjalisty lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Usługi do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanego.
  1. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Usługi niezgodnej z umową pozostaje do wartości Usługi zgodnej z umową. Jeżeli umowa stanowi, że Usługi są dostarczane w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w którym Usługi pozostawałaby niezgodne z umową.
  2. Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany nie może odstąpić od umowy, jeżeli Usługi są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności Usługi z umową jest nieistotny.
  3. Specjalista nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym Usługa była niezgodna z umową, nawet jeżeli przed odstąpieniem od umowy Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany z niej faktycznie korzystał.
  4. Specjalista jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej Usłudze niezgodnej z umową oraz Usłudze, której obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od umowy.
  5. Specjalista ma obowiązek dokonać zwrotu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanemu ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanego o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny.
  6. Specjalista dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  7. Szczegóły związane z odpowiedzialnością Specjalisty za zgodność Usługi z umową uregulowane są w Rozdziale 5b ustawy o prawach konsumenta.
  8. Informacje dotyczące zmiany Usługi przez Specjalistę są dopuszczalne na warunkach określonych w Rozdziale 5b ustawy o prawach konsumenta.

9. NIEZGODNOŚĆ PRODUKTU FIZYCZNEGO/PRODUKTU CYFROWEGO Z UMOWĄ

  1. Usługodawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta oraz Przedsiębiorcy uprzywilejowanego za zgodność produktu z zawartą umową sprzedaży, w zakresie określonym kodeksem cywilnym.
  2. W przypadku stwierdzenia niezgodności produktu z umową przed upływem okresu odpowiedzialności Usługodawcy, tj. dwóch lat od wydania produktu, Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany jest zobowiązany zawiadomić Usługodawcę o zaistniałej sytuacji (e-mail, wysłanie reklamacji formą tradycyjną). W załączeniu znajduje się wzór formularza, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może skorzystać w tym zakresie (załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu).
  3. Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może złożyć jakiekolwiek inne jednoznaczne zawiadomienie, gdzie wskazane zostaną co najmniej: imię, nazwisko i adres zgłaszającego reklamację, określenie reklamowanego produktu, w zakresie w jakim jest to właściwe dla danego jego rodzaju (np. kolor itp.), dowód zakupu reklamowanego produktu, opis niezgodności produktu i termin w jakim wada została dostrzeżona, a w stosownych przypadkach także okoliczności uzasadniające reklamację, żądanie reklamującego, datę wniesienia reklamacji, podpis zgłaszającego reklamację (w przypadku reklamacji wysyłanych pocztą zwykłą).
  4. W celu umożliwienia Usługodawcy rozpoznania reklamacji, Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany, zobowiązany jest odesłać reklamowane produkty do siedziby Usługodawcy bez zbędnej zwłoki. W przypadku uznania roszczeń zgłaszającego, Usługodawca zwraca reklamującemu poniesione koszty dostarczenia.
  5. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. Brak odpowiedzi w powyższym terminie jest równoznaczny z uznaniem reklamacji za uzasadnioną, zgodnie z art. 7a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  6. Jeżeli produkt jest niezgodny z umową, Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może żądać obniżenia ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Usługodawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanego, wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Usługodawcę albo Usługodawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.
  7. Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może zamiast zaproponowanego przez Usługodawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę uprzywilejowanego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Usługodawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość produktu zgodnego z umową, rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby Konsumenta lub Przedsiębiorcę uprzywilejowanego inny niż żądany przez niego sposób zaspokojenia.
  8. Szczegóły związane z odpowiedzialnością Usługodawcy za zgodność produktu z umową uregulowane są w Rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta.
  9. W przypadku odpowiedzialności za niezgodność produktu cyfrowego z umową, odpowiednie zastosowanie znajdą regulacje prawne, o których mowa w ust. 10 i 11 poniżej.
  10. Szczegóły związane z odpowiedzialnością̨ Usługodawcy za zgodność treści cyfrowych z umową uregulowane są w Rozdziale 5b ustawy o prawach konsumenta.
  11. Informacje dotyczące zmiany treści cyfrowych przez Usługodawcę są dopuszczalne na warunkach określonych w Rozdziale 5b ustawy o prawach konsumenta.

10. REKLAMACJE DOTYCZĄCE FUNKCJONOWANIA STRONY INTERNETOWEJ

  1. Usługodawca podejmuje działania w celu zapewnienia właściwego działania strony internetowej i zobowiązuje się do usuwania na bieżąco wszelkich nieprawidłowości w jej funkcjonowaniu, które zostaną zgłoszone przez Użytkowników/Klientów/Pacjentów.
  2. Użytkownik/Klient/Pacjent może poinformować Usługodawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu strony internetowej poprzez wysłanie stosownej informacji na adres e-mail: biuro@behappy24.pl .
  3. W wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 2 powyżej, Użytkownik/Klient/Pacjent powinien podać swoje imię, nazwisko, adres do korespondencji (w tym adres e-mail), a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem strony internetowej.
  4. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej wpłynięcia.

11. ODSTĄPIENIE

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia poprzez wysłanie na piśmie stosownego oświadczenia na wskazany mu przez Specjalistę adres korespondencyjny lub za pomocą adresu e-mail przypisanego do konkretnego Specjalisty lub w przypadku produktu fizycznego w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu tego produktu, poprzez wysłanie na piśmie stosownego oświadczenia na wskazany mu przez Usługodawcę adres korespondencyjny lub za pomocą adresu e-mail Usługodawcy. Konsument ma prawo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu, jednak nie ma w tym zakresie obowiązku.
  2. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
  1. świadczenia Usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Specjalista wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Specjalistę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;
  2. umowy o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Usługodawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Usługodawca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta.
  1. W przypadku odstąpienia Konsumenta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Specjalista/Usługodawca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy za pomocą poczty elektronicznej.
  2. W przypadku odstąpienia od Umowy o świadczenie usług na odległość, umowę taką uważa się za niezawartą, a strony zobowiązane są zwrócić to, co sobie na jej podstawie wzajemnie świadczyły.
  3. Specjalista/Usługodawca dokona zwrotu wartości Zamówienia, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia przez Konsumenta od Umowy.
  4. Przedsiębiorcy uprzywilejowanemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy na takich samych zasadach jak Konsumentowi.

12. POZOSTAŁE ZASADY KORZYSTANIA ZE STRONY INTERNETOWEJ

    1. Użytkownik/Klient/Pacjent, korzystając ze strony internetowej zobowiązany jest w szczególności do:
  1. niedostarczania i niepowielania treści zabronionych przez przepisy prawa, tj. takich, które mają charakter obraźliwy lub wulgarny, nawołują do przemocy lub do innych działań sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami, albo które naruszają dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
  2. korzystania ze strony internetowej zgodnie z jego przeznaczeniem i niezakłócający jego funkcjonowania, a także w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Użytkowników,
  3. niewykorzystywania strony internetowej do przesyłania lub zamieszczania w ramach strony niezamówionej informacji handlowej (spamu),
  4. korzystania z całości treści zamieszczonych na stronie internetowej wyłącznie na użytek osobisty,
  5. korzystania ze strony internetowej w sposób zgodny z Regulaminem, właściwymi przepisami prawa oraz ogólnymi zasadami korzystania z Internetu.

13. DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES

Zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies zostały opisane w Polityce Prywatności.

14. OPINIE


a) Usługi

  1. Na stronie internetowej: https://behappy24.pl/, dostępna jest sekcja z opiniami, gdzie znajdują się rekomendacje Klientów/Pacjentów, którzy korzystali lub nadal korzystają z usług gwarantowanych przez Specjalistę.
  2. Specjalista występując do Klienta/Pacjenta z prośbą o zamieszczenie opinii lub, gdy Klient/Pacjent zamieszcza opinię z własnej inicjatywy w miejscach wskazanych w ust. 1, zwraca się jednocześnie do Klienta/Pacjenta z prośbą o zamieszczenie opinii także w innym miejscu, niż Klient/Pacjent dokonał jej publikacji. W przypadku wyraźnego sprzeciwu Klienta/Pacjenta opinia nie jest zamieszczana w innym miejscu niż miejsce jej pierwotnej publikacji.
  3. Pozostawienie opinii, o której mowa w ust. 1 powyżej, może nastąpić dopiero wtedy, gdy dokonano zamówienia Usługi, po zawarciu Umowy o świadczenie usług i jej całkowitym lub częściowym zrealizowaniu.
  4. Opinia pozostawiona przez Klienta/Pacjenta nie może zawierać treści zabronionych przez przepisy prawa, tj. takich, które mają charakter obraźliwy lub wulgarny, nawołują do przemocy lub do innych działań sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami, albo które naruszają dobra osobiste i inne prawa osób trzecich. Zakazane jest także zamieszczanie opinii przez osoby opłacone.
  5. Usługodawca/Specjalista ma prawo dokonywać weryfikacji pozostawionych opinii pod kątem zapisów tego Regulaminu. W przypadku, gdy Klienci/Pacjenci mają wątpliwości co do zamieszczonej opinii, mogą zgłosić swoje uwagi Usługodawcy/Specjaliście, aby ten dokonał ich weryfikacji. W tym zakresie Usługodawca/Specjalista podejmuje odpowiednie działania.
  6. Jeżeli opinia zamieszczona przez Klienta/Pacjenta nie spełnia warunków określonym w punkcie 14 lit. a niniejszego Regulaminu, Usługodawca może odmówić ich publikacji lub opinię usunąć.
  7. W przypadku opinii, które są zamieszczane bezpośrednio przez Usługodawcę na stronie internetowej, obowiązują takie same wymogi, jak przewidziane powyżej. Inna jest jednak ścieżka pozyskiwania takich opinii, bowiem to Usługodawca może po zrealizowaniu usługi w drodze e-mailowej, zwrócić się z prośbą o wystawienie takiej opinii.b) Produkty w sklepie internetowym
  1. Na stronie internetowej Sklepu, Klient ma możliwość pozostawienia swojej opinii.
  2. Pozostawienie opinii, o której mowa w ust. 1 powyżej, może nastąpić dopiero wtedy, gdy dokonano zakupu tego konkretnego Produktu, po zawarciu Umowy o dostarczanie treści cyfrowych lub Umowy sprzedaży.
  3. Opinia pozostawiana przez Klienta nie może zawierać treści zabronionych przez przepisy prawa, tj. takich, które mają charakter obraźliwy lub wulgarny, nawołują do przemocy lub do innych działań sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami, albo które naruszają dobra osobiste i inne prawa osób trzecich. Co więcej, jak wynika z ust. 2, Klient ma możliwość wystawienia opinii dopiero wtedy, gdy dokonał zakupu Produktu. Zakazane jest także zamieszczanie opinii, które mają na celu sztuczne zawyżanie ceny Produktu przez osoby opłacone.
  4. Usługodawca ma prawo dokonywać weryfikacji pozostawionych opinii pod kątem zapisów tego Regulaminu. W przypadku, gdy Klienci mają wątpliwości co do zamieszczonej opinii, mogą zgłosić swoje uwagi Usługodawcy, aby ten dokonał ich weryfikacji. W tym zakresie Usługodawca podejmuje odpowiednie działania.
  5. Jeżeli opinia zamieszczona przez Klienta nie spełnia warunków określonym w punkcie 14 lit. b niniejszego Regulaminu, Usługodawca może odmówić ich publikacji lub opinię usunąć.

15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Zdjęcia oraz wszelkie materiały, które zostały zamieszczone na stronie internetowej są własnością Usługodawcy lub zostały użyte przez niego za zgodą ich właścicieli (przeniesienie własności praw autorskich, licencja, inne). Wykorzystywanie ich w celach komercyjnych bez zgody Usługodawcy jest niezgodne z prawem i zabronione – ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 2022, poz. 2509 t. j. z późn. zm.).
  2. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość, w szczególności:

1) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy,

2) skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.

Szczegółowe informacje związane z pozasądowymi sposobami rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument znajdzie na stronie internetowej https://www.uokik.gov.pl./

Z dniem 20.07.2025 r. Europejska platforma internetowego rozstrzygania sporów dla konsumentów (ODR) prowadzona przez Komisję Europejską została zlikwidowana na mocy Rozporządzenia (UE) 2024/3228 uchylającego rozporządzenie (UE) nr 524/2013. Od tego dnia platforma nie jest dostępna.

  1. W stosunku do konsumentów i przedsiębiorców uprzywilejowanych spory sądowe wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. z 2023, poz. 1550 t. j. z późn. zm.)
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  3. W przypadku, gdy obowiązujące przepisy przyznają Konsumentom korzystniejsze, obligatoryjne uregulowania niż te przewidziane w niniejszym Regulaminie, odpowiednie postanowienia Regulaminu zostają automatycznie zastąpione przez te przepisy prawa i są wiążące dla Usługodawcy/Specjalisty.
  4. Data opublikowania aktualnego Regulaminu: 17.09.2025

16. ZMIANY REGULAMINU

  1. Z zastrzeżeniem zdania następnego Usługodawca zastrzega sobie, w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy, prawo do dokonywania zmian i modyfikacji niniejszego Regulaminu z istotnych przyczyn związanych z technicznym bądź merytorycznym aspektem funkcjonowania strony internetowej, w tym w szczególności w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa. Do zamówionych Usług stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązujące w momencie złożenia żądania zamówienia. Zmiany Regulaminu będą zgłaszane Użytkownikom na stronie internetowej.
  2. Wszelkie zmiany do Regulaminu stają się skuteczne w chwili ich zamieszczenia na stronie internetowej, o ile nie zastrzeżono inaczej.
  3. Po ukazaniu się na stronie głównej strony internetowej lub w innych miejscach do tego przeznaczonych informacji o zmianach w Regulaminie, Użytkownik powinien niezwłocznie zapoznać się ze zmianami, gdyż aktywacja na stronie internetowej po takim ogłoszeniu stanowi akceptację nowej treści Regulaminu przez Użytkownika.

 

Załącznik nr 1

Formularz dot. zgłoszenia niezgodności Usługi z umową dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanego

Załącznik nr 2

    1. dot. Produktu fizycznego
    2. Dot. produktu cyfrowego

Załącznik nr 3

Formularz odstąpienia od umowy dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanego